نشانه هاي ظهور امام زمان به روايت آيت الله مكارم
حضرت آيت الله ناصر مكارم شيرازي ازمراجع تقليد قم بااشاره به روايتي ازحضرت علي (ع)، گفت: گسترش خونريزي وحلال شمردن دروغگويي وبي بندوباريها در جهان از نشانه هاي ظهور امام زمان (عج ) است
به گزارش رجانيوز به نقل ازايرنا ، وي شب گذشته درآيين جشن ميلاد حضرت مهدي (عج ) ودرجمع صدها هزار نفر از شيفتگان وارادتمندان اين امام همام درمسجد جمكران قم ، افزود : بي اعتنايي به عبادات، خيانت در امانت، رواج ربا در جامعه، رشوه خواري ، فروش دين به دنيا، پيروي از هواي نفس و قطع صله رحم را ازديگر نشانه هاي ظهور امام (ع) عنوان كرد.
آيت الله مكارم شيرازي افزود: اجراي عدالت و بسط و گسترش عدل اصلي ترين برنامه امام عصر(عج ) پس از ظهور است .
وي بيان داشت : عدالت براي انسانيت موجب حيات سعادتمندانه است و اگر عدالت نباشد نه پيشرفت مادي و نه معنوي در اين كره خاكي شكل مي گيرد.
اين مرجع تقليد با بيان اينكه حضرت مهدي (عج ) در روايات و احاديث اسلامي به 'نورآفتاب ' و 'آب زلال جاري ' تشبيه شده است ، اظهار داشت : براي ملاقات ورويت چهره دلربا ونوراني امام عصر(عج ) حجابي وجود ندارد و اين اعمال بد ما است كه حجاب به وجود مي آورد.
آيت الله مكارم شيرازي اظهار اميدواري كرد با توجه به جايگاه و اهميت مذهبي مسجد جمكران اين محل بزودي يكي از كانون هاي فرهنگي واعتقادي مسلمانان جهان مبدل خواهد شد بطوريكه ازاين مكان بوسيله سيستم هاي ماهواره اي و شبكه هاي تلويزيوني پيام هاي حضرت مهدي (عج ) را به تمام جهان ارسال كرد.
http://www.roozevasl.com/mahdaviat.aspx?cat=akhbar&id=2030